رویدادها آرشیو خبر ها
رفتار دیبالا باعث خوشحالی یوونتوس است!

رفتار دیبالا باعث خوشحالی یوونتوس است!

 

پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس در جریان افتتاح نمایشگاه «Gulp! Goal! Ciak! Calcio e fumetti» با اشاره به شرایط این روزهای بیانکونری‌ها گفت:

 

هنوز برای فکر کردن به دیدار مقابل اتلتیکو مادرید زود است؛ ما هنوز دو بازی دیگر در رقابت‌های سری A داریم و تمام تمرکزمان را باید برای نخستین دیدار پیش‌رو یعنی بازی یکشنبه مقابل ساسوئولو بگذاریم.
در کمپ تمرینی یوونتوس هدف‌گذاری‌ها تنها به بازی همان هفته معطوف می‌شود و کادر مربیگری سعی می‌کند ذهن‌‌ها را همزمان درگیر چند موضوع نکند.
ما در یوونتوس به همه بازیکنان‌مان اهمیت می‌دهیم و همه آنها برای ما قهرمان هستند. در مورد حواشی پیش آمده برای دیبالا نیز باید بگویم کیفیت فنی و اخلاقی او روز به روز بهتر می‌شود و این برای مجموعه یوونتوس بسیار باعث خوشحالی است.
ساسوئولو همیشه یک رقیب سرسخت برای یووه بوده است با این حال در بازی یکشنبه همه فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز دیدار می‌‌اندیشیم.

 

نمایشگاه «Gulp! Goal! Ciak! Calcio e fumetti»با همکاری باشگاه یوونتوس و موزه ملی سینمای ایتالیا و با بهره‌گرفتن از آثار کارتونی (کاریکاتور) مرتبط با فوتبال و سینما از روز نهم فوریه تا بیستم مارس 2019 در تورین دایر است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: